Програма лояльності
Раді повідомити Вам, що лікувально-оздоровчий комплекс «ДіАнна» пропонує своїм Клієнтам скористатися Програмою Лояльності для постійних Гостей.
Програма лояльності дає можливість гостям нашого готелю накопичувати бонуси і обмінювати їх на приємні подарунки, а також користуватися ексклюзивними привілеями.
• Власник картки Лояльності отримує право на накопичувальних знижок в залежності від суми коштів на перебування в лікувально-оздоровчому комплексі, також переваги при бронюванні номера, гнучкий розрахунковий час, гарантоване місце на автостоянці і ряд інших переваг згідно акціям та заходами в ЛОК.
• Програма лояльності постійного клієнта не діє, якщо гість бронює номер через компанію, з якою лікувально-готельний комплекс уклав договір. Програма постійного гостя діє у разі будь-якого виду розрахунку (готівковий, кредитною карткою або ж безготівкова форма розрахунку), що здійснюється безпосередньо Гостем.
• Гнучка система розрахункового часу надається за наявності вільних місць в готелі.
• Знижки за Програмою індивідуальні і надаються власнику картки постійного гостя на номер, в якому він буде.
У лікувально-оздоровчому комплексі «ДіАнна» діють такі типи карт лояльності:
1. Класична
Класична карта надається клієнтам, які сумарно проживали в готелі на суму 5000 грн. і більше. Власники таких карт мають право на 5% знижку* на послуги проживання, додаткові послуги готельного комплексу.
Класична карта – 5%-дисконтна картка постійного клієнта із правом передачі родичам і друзям. Карта надає право бронювати номери і замовляти пакети для родичів і близьких друзів з 5%-ою знижкою. Для передачі клубної карти власник повинен підтвердити передачу картки в письмовому вигляді або в телефоному режимі. Для підтвердження потрібно відправити лист на електронну адресу info@dianna.in.ua або за номером +38 097 567 88 22. Гостям, які відвідають комплекс необхідно мати при собі дисконтну карту.
2. Срібна карта
Срібна карта лояльності клієнта надається, якщо Ви сумарно використали послуг з проживання в комплексі на суму 250 тис. грн. і більше. Власникам картки надається можливість отримати 10% знижку* на послуги проживання, лікування та безкоштовного раннього заїзду або пізнього виїзду за умови наявності вільних місць, разом з можливістю замовлення спеціальних послуг від готелю, спеціальних знижок і пропозиції.
Срібна карта – 10% – дисконтна картка постійного клієнта із правом передачі родичам і кращим друзям. Для передачі клубної карти власник повинен підтвердити передачу картки в письмовому вигляді або в телефоному режимі. Для підтвердження потрібно відправити лист на електронну адресу info@dianna.in.ua або за номером +38 097 567 88 22. Гостям, які відвідають комплекс необхідно мати при собі дисконтну карту.
3. Бронзова карта
Бронзова карта лояльності клієнта надається, якщо Ви сумарно використали послуг з проживання в комплексі на суму 500 тис. грн. і більше. Власникам картки надається можливість отримати 15% знижку* на послуги проживання, лікування та безкоштовного раннього заїзду або пізнього виїзду за умови наявності вільних місць, разом з можливістю замовлення спеціальних послуг від готелю, спеціальних знижок і пропозиції.
Бронзова карта – 15% – дисконтна картка постійного клієнта із правом передачі родичам і кращим друзям. Для передачі клубної карти власник повинен підтвердити передачу картки в письмовому вигляді або в телефоному режимі. Для підтвердження потрібно відправити лист на електронну адресу info@dianna.in.ua або за номером +38 097 567 88 22. Гостям, які відвідають комплекс необхідно мати при собі дисконтну карту.
4. Золота карта
– 20% – дисконтна картка постійного клієнта без права передачі.
Карта даного типу надається, якщо Ви сумарно використали послуг на суму 1 000 000 грн. і більше. Передбачає знижку* на проживання в розмірі 20 %, на додаткові послуги готельного комплексу, медичного центру. Власники таких карт також мають право на безкоштовний ранній заїзд та пізній виїзд за умови наявності вільних місць.
ЛОК «ДіАнна» залишає за собою право:
– Надати статус лояльності клієнта;
– Анулювати дію дисконтної картки в тому випадку, коли власник не використовує картку протягом року з дня оформлення;
– Скасувати, частково або повністю змінити умови Програми Лояльності без попереднього повідомлення;
– Анулювати дисконтну карту в разі порушення власником умов перебування в готелі. Більш детальну інформацію Ви можете отримати за телефоном +38 (097) 567 88 22.
* програма не розповсюджується на корпоративних клієнтів компаній (фірми та підприємства) та клієнтів від турагентів та туроператорів, з якими готель уклав договір про співпрацю, а також індивідуальні туристичні групи;
Реєстрація участі в програмі лояльності «Постійний клієнт» здійснюється шляхом подання анкети та отримання особового номеру. Анкету можна подавати особисто або через сайт готелю.
Ми будемо раді, якщо Ви станете постійними Гостями нашого готелю і скористаєтесь усіма перевагами програми Лояльності.